Dokumenty rekrutacyjne
Wymagane dokumenty:
- wniosek o przyjęcie kandydata do szkoły (wydruk z systemu naboru elektronicznego lub pobrany w sekretariacie szkoły – w przypadku naboru tradycyjnego),
- świadectwo ukończenia szkoły podstawowej,
- zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty,
- karta zdrowia ucznia (pobrana z poprzedniej szkoły),
- trzy zdjęcia legitymacyjne,
- opinia księdza proboszcza lub katechety o kandydacie,
- informacja o nauce – podpisana w naszej szkole po zakończonym naborze (treść porozumienia oraz Statutu szkoły są udostępniane rodzicom zarejestrowanych kandydatów w sekretariacie szkoły, w okresie trwania naboru).
Terminy składania poszczególnych dokumentów podano poniżej.
Wniosek o przyjęcie kandydata do szkoły należy złożyć w papierowej teczce, wypełnionej według wzoru dostępnego do pobrania po prawej stronie.